LIVRAREA COMENZILOR
Produsele MANDULA sunt oferite spre vânzare pentru achizițiile online realizate exclusiv de pe teritoriul României. MANDULA nu vinde/livrează produse în afara teritoriului României.
Livrarea se face la adresa de livrare menționată de client în câmpul dedicat din contul său de pe Site sau din formularul completa în momentul comenzii. Clientul poate urmări în orice moment prelucrarea comenzii sale pe Site în contul său, în secțiunea „Istoric comenzi”.
Facturile se transmit prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronică indicată de Client în momentul înregistrării sale pe Site-ul MANDULA, sau în format hârtie odată cu livrarea produselor.
1. Termen de livrare
MANDULA livrează produsele fără întârziere nejustificată, într-un termen de aproximativ 5 (cinci) zile lucrătoare de la data încheierii contractului, mai exact a transmiterii mesajului electronic privind confirmarea comenzii, într-un termen de maximum 7 zile lucrătoare pentru coletele atipice (produse agabaritice sau foarte grele, care necesita conditii speciale de transport) sau într-un termen pe care MANDULA și Clientul îl vor stabili de comun acord în cazul produselor nestocate disponibile doar la comandă ori care necesita particularizare conform specificatiilor Clientului.
În cazul întârzierii previzibile a livrării comenzii, MANDULA va informa Clientul în cel mai scurt timp și îi va transmite o estimare a termenului suplimentar necesar livrarii. Astfel, în situații temeinic justificate (epuizarea stocului, probleme tehnice interne sau factori externi), termenul de livrare poate fi de cel mult 30 de zile de la data încheierii contractului pentru produsele ce nu necesita comanda speciala sau particularizare conform cerintelor clientului.
În cazul în care MANDULA nu își îndeplinește obligația de a livra produsele ce nu necesită comanda specială sau particularizare conform cerințelor clientului în termen de maximum 30 de zile, Clientul îi poate acorda un termen suplimentar de livrare, corespunzător circumstanțelor. În situația în care nu livrează produsele în termenul suplimentar respectiv, Clientul are dreptul la rezoluțiunea contractului. Ca urmare a rezoluțiunii contractului, MANDULA rambursează fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului de către Client în termen de cel mult 7 zile de la data la care Clientul a comunicat către MANDULA decizia sa de terminare a contractului.
2. Modalități de livrare
Produsele comercializate de MANDULA sunt livrate prin Urgent Cargus (livrare standard).
Livrarea va avea loc până la ușa adresei de livrare indicată de către Client. Transportatorul nu este obligat să livreze produsele în incinta domiciliului Clientului.
În ziua livrării, Clientul va primi un SMS de informare la numărul de telefon indicat odată cu efectuarea comenzii, care va conține numărul de AWB şi numărul de telefon al curierului care livrează comanda. Prin agrearea Termenilor și Condițiilor, Clientul este de acord ca transportatorul, în cazul în care Clienul însuși sau destinatarul livrării nu este prezent la adresa indicată pentru livrare, să remită coletul către oricare dintre persoanele aflate la adresa de livrare. În cazul în care Clientul nu este găsit la adresă, curierul va lăsa o notă scrisă la adresa destinatarului prin care îi este adusă la cunoștință încercarea de livrare sau va trimite un sms pe numărul de telefon al Clientului. Aceasta va conține numărul notei de transport, precum și un număr de telefon al curierului. Dacă livrarea nu se poate efectua nici după o a doua încercare, produsele comandate vor fi returnate și vor reintra în stocul MANDULA.
În momentul livrării Clientul semnează o confirmare de primire care face dovada livrării de către MANDULA și primirii de către Client a produselor comandate. Refuzul semnării documentului de livrare echivalează cu refuzul comenzii.
3. Colet deteriorat/ lipsuri
Clientul are dreptul să verifice starea coletului și a produselor la momentul livrării. MANDULA oferă cumpărătorilor serviciul „Verificare colet”. Taxa pentru verificare colet este de 5 lei, pentru a putea beneficia de acest serviciu Clientul având obligația să selecteze opțiunea „Verificare colet” în momentul plasării comenzii. Prin acest serviciu se oferă cumpărătorului posibilitatea de a deschide coletul pentru a verifica vizual starea produsului/ produselor, dar nu de a-l testa/proba tehnic. Astfel, sunt înlăturate situațiile în care Clientul primește produse diferite față de ceea ce MANDULA i-a trimis. Dacă în urma deschiderii coletului Clientul constată că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare și prezintă urme de lovituri, zgârieturi sau orice alte probleme vizibile, MANDULA recomandă refuzarea coletului. Clientul va menționa în mod clar și precis obiecțiunile pe documentul de livrare. Totodată, Clientul va semnala obiecțiunile către MANDULA în maximum 48 de ore de la recepționare, completând formularul din pagina „Reclamații” sau sunând la numărul de telefon 0771 019 851.
Refuzarea produsului/produselor este posibilă doar în prezența curierului la momentul livrării. Nu sunt luate în considerare reclamațiile ulterioare recepției în cazul în care nu au fost respectate recomandările MANDULA.
MANDULA va restitui sau înlocui, cât mai curând și pe cheltuiala sa, produsele livrate cu o lipsă de conformitate sau cu un defect aparent în condițiile prevăzute în pagina „Garanții și service”
În cazul în care Clientul a ales serviciul „Verificare colet” și dorește returnarea produsului, taxele de transport sunt suportate de către MANDULA.
4. Cost livrare
Tariful de livrare va fi afișat în momentul plasării comenzii.
Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 500 Lei, taxa de transport este 20lei.
Livrarea se face GRATUIT pentru comenzile a căror valoare totală depăşeste suma de 500 Lei, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.